fbpx
מגשרת ועו"ד חגית שקד גווילי
יצירת קשר
לקוחות מספרים
אפריל 23, 2020

זוגיות בימי קורונה

התפשטות וירוס הקורונה יצרה מציאות חדשה בכל תחומי חיינו ואילצה אותנו לעצור את המרוץ ולהתכנס בתוך בתינו. חלק מאיתנו שמחו על ההזדמנות לבלות יותר זמן עם בן/בת הזוג ועם הילדים, עבור חלקנו זהו סיר לחץ בלתי נסבל. כך או כך, עבור מרביתנו זהו מצב חדש חדש שלא היינו מורגלים לו.

השהות המוגברת במחיצת בן הזוג שבחרנו לחיות איתו/ה יכולה בעת משבר להביא להעצמת הקירבה וההערכה ההדדית, אך יכולה להעצים מצבים של חוסר תקשורת שהיו קיימים קודם. כבר נאמר שימי הקורונה הם הזדמנות עבור כל אחד מאיתנו לבחון את הקיים בחייו, במידה שיש אפשרות לתקן רצוי וכדאי לעשות זאת (ראו את הפוסט בעניין טיפול זוגי), אך במידה שנדרש שינוי יש לפעול לכך. בתקופת הביניים, מומלץ להימנע ככל הניתן מאמירות ביקורתיות, מאשימות או בלתי מכבדות.

בזמן כעס ישנה נטייה להתנתק, להסתגר ולהימנע מתקשורת זהו מנגנון יעיל כדי לא להחמיר את המצב. יחד עם זאת, כדאי להגדיר זמן רגיעה שבו כל אחד מבני הזוג נרגע בדרך המתאימה לו (פעילות גופנית, מדיטציה, שיחה עם חבר/ה) ולאחר מכן מתכנסים לשוחח על הדברים ממקום רגוע, על אף הקושי. זכרו,
התקשורת ביניכם משפיעה בראש ובראשונה עליכם אבל גם על הילדים שממילא חווים תקופה לא פשוטה.

אם קיבלתם החלטה על פרידה מוזמנים ליצור איתי קשר.

באמצעות הניסיון והידע שצברתי במשך למעלה משני עשורים אסייע לכם להגיע להסכמות מחייבות, כפי שקרה ב – 95% מהמקרים שטופלו על ידי. נגבש הסכם ארוך טווח שנותן מענה לכל הסוגיות המשפטיות והכלכליות. הליך גירושין יכול להיות מכבד, הוגן וחברי.

בהתאם להנחיות משרד הבריאות אני ערוכה לקיים פגישות בשיחת וידאו. יש לכם שאלות על הליך הגירושין? על הפגישה איתי, ועל איך זה עובד? כתבו לי הודעה פרטית ונתאם שיחה בהקדם.

יצירת קשר

תודה, ההודעה נשלחה בהצלחה.

דילוג לתוכן